воскресенье, 26 апреля 2020 г.


Завдання для дистанційного навчання з української мови
                                        для 7 ,9 класу
 (виконання завдань у робочих зошитах з датою і темою)
                                                   27.04-08.05.2020
Домашнє завдання надсилайте у Viber 0966860934

7
27.04
Cполучник як службова частина мови . Сполучники сурядності й підрядності. Опрацювати § 36, виконати вправу 487,489,491
7
28.04
 Написання сполучників за будовою. Опрацювати правило с.224, вправа 497, правило с.226, вправа 500
7
29.04
Правопис сполучників(написання разом і окремо). Опрацювати правило с.228,230,  виконати вправу 504,506,507
7
04.05
Частка як службова частина мови. Опрацювати § 37, виконати вправу 513,514
7
05.05
Частки формотворчі та словотворчі. Опрацювати § 37, виконати вправу 515,516
7
06.05
Розвиток мовлення. Написати невеличкий твір про весну, використовуючи дієприслівникові , дієприкметникові звороти(повторити).
7
12.05
Написання часток –бо, -но, -то, -от, -таки. Опрацювати правила с.237, виконати вправу 525,527
7
13.05
Правопис часток не,ні з різними частинами мови(узагальнення). Опрацювати § 38,виконати  вправу 541,543
9
27.04
Повторення. Просте і складне речення. Виконати вправу 360,361.
9
28.04
Граматична основа речення. Виконати вправу 362,363
9
29.04
 Складносурядне , складнопідрядне речення, виконати вправу 364
9
04.05/05.05
Повторення. Схеми складних речень. Виконати вправу 365,366
9
06.05
Повторення. Схеми складних речень. Виконати вправу 367
9
08.05
Повторення. Типи зв'язку між частинами складного речення. Виконати вправу 368,369




Завдання для дистанційного навчання з української літератури
                                        для 7 ,9 класу
 (виконання завдань у робочих зошитах з датою і темою)
                                     27.04-08.05.2020
7
28.04
А.Малишко-відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник». Виразно читати, вивчити напам'ять.
7
05.05/08.05
А.Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Виразно читати.Виписати художні засоби в поезіях у зошит(епітети, порівняння, метафори..)
9
27.04/29.04
Марко Вовчок .»Інститутка».Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів-людей із народу та панночки.Авторська позиція у творі. Читать, аналізувать, записать у зошит тему, ідею твору.
9
04.05
Позакласне читання. Марко Вовчок. «Народні оповідання».Прочитать.
9
06.05

Повторити творість П.Куліша, Марка Вовчка. Записати в зошит по кілька проблемних питань до класу.




Комментариев нет:

Отправить комментарий